środa, 19 marca 2014

Smacznie


Dzisiejszy dzień zaczęłam całkiem smacznym i sycącym śniadaniem - jajko sadzone z tostami i sałatką z rukoli i pomidorków. Jestem dumna z tego jedzenia, naprawdę. Zjadłam nawet to całe "zielsko" :). Ogromną satysfakcję daje mi jedzenie większej ilości warzyw i fakt, że powoli się zmieniam. Wiem, że to dopiero 3 dzień, ale jeżeli do tej pory mi się nie znudziło i trzymam się postanowienia, to znaczy, że jest bardzo dobrze :). Zdjęcia z przepisami są oczywiście w dziale przepisy.

Niestety ćwiczenia poszły wczoraj w odstawkę. Po powrocie do domu i zjedzeniu obiadu byłam tak wykończona, że nie obeszło się bez drzemki. Byłam po niej w lepszym samopoczuciu, jednak siły nie miałam ni krzty. Zmartwiły mnie te zawroty głowy. Nie wiem, może to stres, który zjadał mnie cały dzień w pracy. W każdym razie przerwa i tak dobrze mi zrobiła, a świat też się nie zawali. Na pocieszenie dzisiaj zanotowany spadek o 0,6 kg :). Jest moc :)

Pogoda oczywiście nie nastraja zbyt pozytywnie, jednak po przeanalizowaniu prognozy mogę powiedzieć, że będzie tylko lepiej :). Nie mogę się już doczekać tego momentu, kiedy wsiądę na swój ukochany rowerek i pomykam po mieście. Ach wiosno, przybywaj!

19.03.2014

śniadanie: jajko sadzone z tostem, garścią rukoli i pomidorkami
II śniadanie: krakersy pełnoziarniste, gruszka
III śniadanie: kanapka z roladą z kurczaka i rzodkiewką, jabłko
obiad: grillowana pierś z kurczaka z dzikim ryżem, brokułami i marchewką
kolacja: tortilla z kurczakiem i warzywami

RAZEM: 1512 kcal

B: 88,9 g
T: 40,6 g
W: 221,1 g
Bł: 29 g

Jillian 30 DS - 6/10
rower - 15 min

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz