środa, 4 września 2013

Dzień 5 - Rezygnacja w głosie.

photo by: FrancescaDelfino

Nadszedł ten nieszczęsny dzień. W każdej diecie nadciąga taki moment, kiedy mamy wszystkiego dość i mamy myśli, że to wszystko nie ma najmniejszego sensu bo i tak się nie uda. Mnie niestety dotknęło to dzisiaj. Nie wiem w zasadzie po co, ale wskoczyłam na wagę i szybko z niej zeskoczyłam, tak dla ekspresowej kontroli. I to chyba była moja zguba, ciekawość zwyciężyła. Wiem, że do wszystkiego trzeba dojść powoli, małymi kroczkami, że na wszystko przyjdzie czas. Niestety pod względem odchudzania i jedzenia jestem bardzo niecierpliwa, chociaż w każdym innym aspekcie życia wręcz przeciwnie, nadają się do tych najbardziej żmudnych czynności. Ale zrzucanie wagi? Oj niedoczekanie. Chciałabym mieć wszystko już, teraz, natychmiast, wyniki od razu. Muszę się nauczyć samokontroli, co nie przychodzi tak łatwo i rewelacyjnie. Pogoda też wcale nie pomaga, bo czuję w kościach, że zaczyna się jesienne przesilenie, czy jak to się tam nazywa, inaczej mówiąc depresja z braku słońca.
Dzisiaj mamy DOPIERO 5 dzień i jedynie tyle czasu minęło, od kiedy postanowiłam zmienić swoje życie na lepsze. Obym się tylko w niczym nie pomyliła i nie zrezygnowała z powodu braku widocznych wyników. Tego naprawdę się boję, a wiem, że nie ma nic za darmo. Już dawno się tego nauczyłam...

~ * ~

Zapomniałam wczoraj zamieścić zdjęcia mojego obiadku, który wygląda wyjątkowo zdrowo i korzystnie i powiem, że nawet dobrze smakował :). Do tego udokumentowałam moje drugie bułeczki bezglutenowe, tylko z innego przepisu niż poprzednio. Wyszły równie smaczne, ale troszkę potrwa zanim przyzwyczaję się do nowego smaku. 


Myślałam tez czy nie bardziej opłaci mi się zrobić chleb, który postoi pewnie dłużej i będzie równie świeży. Pokombinować z zakwasem, bo w internecie przepisów mam do wyboru do koloru, tylko czasu i zapału brakuje :). Zawsze się bardzo denerwuje jak coś nie wyjdzie po mojej myśli, czyli idealnie i pięknie. Walczę z tym, choć to nie łatwe :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz